Checkpnt SU

Op deze pagina vindt u kunst en creativiteit uit Suriname en kunst en creativiteit met een Surinaamse link uit Nederland. De pagina is ingedeeld in de volgende categorieën: Accessoires, Beeldhouwkunst, Digital Art, Fotografie, Keramiek, Kleding, Schilderkunst, Sieraden en Winkels/Galeries SU, Kunstenaars en Winkels/Galeries NL, Vrienden van Stichting Sanjay Ganpat Brouwer en Sponsoren Mi Switi Pink Sranan.

Deze pagina heeft ook een eigen Facebookpagina:

Kunst en creativiteit SU

Bij deze kunstenaars en creatieve ondernemers uit Suriname kunt u rechtstreeks aankopen doen. Per kunstenaar of creatieve ondernemer staan specificaties omtrent extra kosten rond uw potentiële aankoop vermeld. Per categorie in alfabetische volgorde:

Accessoires

Van zowel Jene's Bijouterie als van Toepie kunt een aantal werken aanschaffen via onze webshop.

Beeldhouwkunst

Digital Art

Fotografie

Keramiek

Normie Amatmoekri

Contactgegevens: U vindt Normie op Facebook onder Normie's Art en kunt haar een App sturen via tel. +597 875 3280

Bijkomende kosten NL: inklaringskosten, verzending/vervoer in Nederland

ALLE Werken ZIJN TE KOOP! U bestelt en koopt rechtstreeks bij Normie. Prijsindicatie: vanaf 300 euro

Winifred Giersthove

Contactgegevens: U vindt Winifred onder haar eigen naam op Facebook en kunt haar een App sturen via tel. +597 850 8311

Bijkomende kosten NL: inklaringskosten, verzending/vervoer in Nederland.

ALLE werken ZIJN TE KOOP! U bestelt en koopt rechtstreeks bij Winifred. Prijsindicatie: vanaf 80 euro.

Kleding

Schilderkunst

Fabian de Randamie

Bijkomende kosten NL: inklaringskosten, toeslag Western Union, verzending/vervoer in Nederland