Zomerloterij 2021

Begunstigden opbrengst Zomerloterij 2021:

90 % van de totale opbrengst van de Grote Zomerloterij 2021 wordt in gelijke delen aan de volgende organisaties / projecten in Suriname gedoneerd (10% van de opbrengst wordt voor verkooppremies en verzendkosten gereserveerd):

Spelregels:

1. Selecteer uw 3 favoriete kavelnummers, in uw favoriete volgorde, op deze pagina.

2. Koop één of meerdere loten á 10 euro per stuk (of 175 SRD bij ICANA Home in Suriname) en vermeld bij uw aankoop uw 3 favoriete kavelnummers, in uw favoriete volgorde. (U plaatst uw favoriete nummers in het vak 'opmerkingen' bij het afronden van uw bestelling via deze site.)

3. Er worden tijdens de live te volgen trekking (in laatste week van augustus, ergens in Amsterdam) 32 winnende lotnummers getrokken. (Plus 1 extra voor alle lotenkopers in Suriname en 1 extra voor alle lotenkopers in Nederland)

4. Mocht uw favoriete kavelnummer nog beschikbaar zijn, dan wint u die prijs op uw winnend lot.

5. Alle eigenaars van winnende loten, waarvan de favoriete kavelnummers tijdens de trekking niet meer beschikbaar zijn, krijgen na de trekking 1 week de tijd om uit de overgebleven kavelnummers alsnog een prijs te kiezen (op volgorde van de getrokken lotnummers).

6. Na deze week herkansing voor de prijswinnaars, voor de nieuw te kiezen prijzen, worden alle loten gecheckt voor een eventuele voorkeur op de laatst overgebleven kavelnummers.

7. Precies twee weken na de trekking kunnen alle prijzen binnen Nederland bij de prijswinnende verkooppunten worden afgehaald, en alle prijzen die in Suriname zijn gewonnen bij ICANA Home aan de Reinastraat nr. 4 in Paramaribo.

8. Wilt u dat 10% van uw aankoopbedrag aan 1 van de participerende verkooppunten in Nederland wordt gedoneerd? Vermeld het betreffende verkooppunt dan bij het afronden van uw bestelling in het vak 'opmerkingen'.

Koop hier uw loten:

Koop een lot en win prachtige prijzen uit Suriname en Nederland!! Met Kunst en Cultuur als verbindend thema en een prijzenpot van ruim 2300 euro! Met de opbrengst worden 3 kunst en LHBT+ initiatieven in Suriname ondersteund. Kies drie favoriete prijzen en DOE MEE!! (Na de eerste bevestigende email van uw bestelling ontvangt u een tweede email met uw lotnummer(s))

Alle kavelnummers op een rij:

1. Natural, Beautiful, Free, Pure, mixed media op behang en doek, 20 x 20 cm, collectie SSGB

17. Setje 'tuinratjes', keramiek, raku-gestookt, 22 en 19 cm hoog, Winifred Giersthove

2. Human, Light, Queen, Child, mixed media op behang en doek, 18 x 24 cm, collectie SSGB

18. Halssieraad, gepolijste kokosschijfjes en grove glaskralen, 55 cm, Lea William

3. Mate, Friend, Queen, Hero, Lover, mixed media op behang en doek, 30 x 30 cm, collectie SSGB

19. Pangi-mono, one size for all, unisex, Talking Prints en MerryMarian

4. Pure, Love, Truth, Fun, Friend, mixed media op behang en doek, 24 x 24 cm, collectie SSGB

20. Luxe unica kantoortas, inclusief bijpassende doek, 34 x 31 cm, Floh-Joh van Carina Poleon

5. Kwajongen, Held, Man, Nar, mixed media op behang en doek, 18 x 24 cm, collectie SSGB

21. Accessoire-set, open schoenen, oorbellen en bijpassende tas, Jene's Bijouterie (Let op: foto is een voorbeeld!)

6. Saint, Pirat, Profet, Child, Icoon, mixed media op behang en doek, 24 x 30 cm, collectie SSGB

22. Halssieraad, diverse materialen, Toepie van Griëlda Gojo, (Let op: foto is een voorbeeld!)

7. De Toon van Tijd, mixed media op doek, Giovanni Jona, 75 x 75 cm, let op: zonder frame!

23. handgedrukte print, gemengde techniek op zwaar papier, SSGB, A3, maak een eigen keus uit 3 portretten

8. What do I see?, mixed media op papier, Fabian de Randemie, 33 x 44 cm, ingelijst

24. handgedrukte print, gemengde techniek op zwaar papier, SSGB, A4, maak een eigen keus uit 3 portretten

9. Humanoïde, mixed media op papier, 30 x 40 cm, Daniel Lemmer, ingelijst door GO Gallery Amsterdam, met zwarte achtergrond

25. Original Kinnar Doll Nr 3. met twee verschillende zijden met de hand bedrukte stoffen uitgevoerd, 50 cm, Bas Kosters Studio

10. Gelimiteerde print 1/6, The World of Ravindra Salve, India, series 85/200, 40 x 50 cm, zonder lijst, via GO Gallery Amsterdam

26. Catalogus Benedictus 3, De magie van authentieke parels, Prasi-oso, Natasha Knoppel Art Galleries

11. Gelimiteerde print 2/6, The World of Ravindra Salve, India, series 85/200, 40 x 50 cm, zonder lijst, via GO Gallery Amsterdam

27. Geen kunst zonder kunnen, Nola Hatterman, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

12. Gelimiteerde foto, 1/3, Martin Pluimers, ingelijst door GO Gallery Amsterdam, 45 x 62 cm

28. Toontaal, Frank Ferdinand, inclusief CD, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

13. Flowers Dancing in Paint, Blossom XIV, 30 x 30 x 3,7 cm, mixed media op doek, Johan Ganpat Brouwer

29. Jaguarman, Raoul de Jong, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

14. Kiss, Astrid Keijser, 10 x 10 cm, beton met acrylaatverf

30. Transgendertas, bedrukt linnen, Icana Home, Jeranie Tam

15. Angisa & hoofddeksel in 1, 'doek' van kokosvezels, handgemaakt, Jane Schubert

31. Mi Switi Pink Sranan, interactief boek, SSGB, editie 2020

16. Vereniging & Wereldwinkel AANEEN, Cadeaubon á 50 euro

32. Mi Switi Pink Sranan, interactief boek, SSGB, editie 2021

Extra prijs voor alle lotenkopers in Suriname:

Birthday Box van Kohesi Fashion Studio, een Kohesi robe met bijpassende Uma-Bag tas en een lekkere taart, in een houten giftbox met je eigen naam

Extra prijs voor alle lotenkopers in Nederland:

Sranan Uma Suprise-Box, Gallery de KuS, met exclusief voor deze loterij een extra toevoeging van Bas Koster Studio en Floh-Jo Art bags

Verdien geld met het verkopen van loten voor de Zomerloterij!

Verdien 10% van de opbrengst van door jou verkochte loten voor de Zomerloterij 2021, voor jouw vereniging, stichting, buurthuis, winkel of goede doelen organisatie! Wij bezorgen je een poster met QR-code. De kopers regelen hun aankopen via die QR-code via deze site. Je krijgt wekelijks een overzicht met de stand van door jou verkochte loten. Dussss... meld je aan als verkooppunt en DOE MEE !!