Zomerloterij 2021

Begunstigden opbrengst Zomerloterij 2021:

90 % van de totale opbrengst van de Grote Zomerloterij 2021 wordt in gelijke delen aan de volgende organisaties / projecten in Suriname gedoneerd (10% van de opbrengst wordt voor verkooppremies en verzendkosten gereserveerd):

Spelregels:

1. Selecteer uw 3 favoriete kavelnummers op deze pagina.

2. Koop één of meerdere loten á 5 euro per stuk via deze site (of 100 SRD/lot bij ICANA Home in Suriname) en vermeld bij uw aankoop uw 3 favoriete kavelnummers. (U plaatst uw favoriete nummers in het vak 'opmerkingen' bij het afronden van uw bestelling.)

3. Wilt u dat 10% van uw aankoopbedrag aan 1 van de participerende verkooppunten in Nederland wordt gedoneerd? Vermeld dat verkooppunt dan bij het afronden van uw bestelling in het vak 'opmerkingen' naast uw favoriete kavelnummers.*

* Spelregels 4 t/m 8 én de trekkingsdatum vindt u onderaan deze pagina.

Koop hier uw loten:

Koop een lot en win prachtige prijzen uit Suriname en Nederland! Met Kunst en Cultuur als verbindend thema en een prijzenpot van ruim 2400 euro! Met de opbrengst worden 3 kunst en LHBT+ initiatieven in Suriname ondersteund, plus diverse verkooppunten in Suriname en Nederland. Kies 3 favoriete prijzen en DOE MEE!! (Na de eerste bevestigende email van uw bestelling ontvangt u een tweede email met uw lotnummer(s))

Alle kavelnummers op een rij:

1. Natural, Beautiful, Free, Pure, mixed media op behang en doek, 20 x 20 cm, collectie SSGB

17. Setje 'tuinratjes', keramiek, raku-gestookt, 22 en 19 cm hoog, Winifred Giersthove

2. Human, Light, Queen, Child, mixed media op behang en doek, 18 x 24 cm, collectie SSGB

18. Halssieraad, gepolijste kokosschijfjes en grove glaskralen, 55 cm, Lea William

3. Mate, Friend, Queen, Hero, Lover, mixed media op behang en doek, 30 x 30 cm, collectie SSGB

19. Pangi-mono, one size for all, unisex, Talking Prints en MerryMarian

4. Pure, Love, Truth, Fun, Friend, mixed media op behang en doek, 24 x 24 cm, collectie SSGB

20. Luxe unica kantoortas, inclusief bijpassende doek, 34 x 31 cm, Floh-Joh van Carina Poleon

5. Kwajongen, Held, Man, Nar, mixed media op behang en doek, 18 x 24 cm, collectie SSGB

21. 2 x Accessoire-set, open schoenen (mt. 39) met bijpassende kleine tas, Jene's Bijouterie. Let op: dit is een EXTRA prijs voor zowel NL en SU!

6. Saint, Pirat, Profet, Child, Icoon, mixed media op behang en doek, 24 x 30 cm, collectie SSGB

22. 2 x 2 exemplaren van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan, editie 2020 en 2021. Let op: ook dit is een EXTRA prijs voor zowel NL en SU!

7. De Toon van Tijd, mixed media op doek, Giovanni Jona, 75 x 75 cm, let op: zonder frame!

23. handgedrukte print, gemengde techniek op zwaar papier, SSGB, A3, maak een eigen keus uit 3 portretten

8. What do I see?, mixed media op papier, Fabian de Randemie, 33 x 44 cm, ingelijst

24. handgedrukte print, gemengde techniek op zwaar papier, SSGB, A4, maak een eigen keus uit 3 portretten

9. Humanoïde, mixed media op zwaar papier, 30 x 40 cm, Daniel Lemmer, ingelijst met zwarte achtergrond

25. Original Kinnar Doll Nr 3. met twee verschillende zijden met de hand bedrukte stoffen uitgevoerd, 50 cm, Bas Kosters Studio

10. Gelimiteerde print 1/6, The World of Ravindra Salve, India, series 85/200, 40 x 50 cm, zonder lijst, via GO Gallery Amsterdam

26. Catalogus Benedictus 3, De magie van authentieke parels, Prasi-oso, Natasha Knoppel Art Galleries

11. Gelimiteerde print 2/6, The World of Ravindra Salve, India, series 85/200, 40 x 50 cm, zonder lijst, via GO Gallery Amsterdam

27. Geen kunst zonder kunnen, Nola Hatterman, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

12. Gelimiteerde foto, 1/3, Martin Pluimers, ingelijst, 45 x 62 cm

28. Toontaal, Frank Ferdinand, inclusief CD, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

13. Flowers Dancing in Paint, Blossom XIV, 30 x 30 x 3,7 cm, mixed media op doek, Johan Ganpat Brouwer

29. Jaguarman, Raoul de Jong, Top 3 Zomerloterij 2021, EduCulture Store Amsterdam

14. Kiss, Astrid Keijser, 10 x 10 cm, beton met acrylaatverf

30. Transgendertas, bedrukt linnen, Icana Home, Jeranie Tam

15. Angisa & hoofddeksel in 1, 'doek' van kokosvezels, handgemaakt, Jane Schubert

31. Au! Er tikt een tijdbom in het Surinaamse oerwoud. Fotoboek en reisverslag, Thijs Heslenfeld, 180 blz. hardcover. Via Suriname Holidays BV in Haarlem

16. Vereniging & Wereldwinkel AANEEN, Cadeaubon á 50 euro

Extra prijs voor alle lotenkopers in Suriname:

Birthday Box van Kohesi Fashion Studio, een Kohesi robe met bijpassende Uma-Bag tas en een lekkere taart, in een houten giftbox met je eigen naam

Extra prijs voor alle lotenkopers in Nederland:

Sranan Uma Suprise-Box, Gallery de KuS, met exclusief voor deze loterij een extra toevoeging van Bas Koster Studio en Floh-Jo Art bags!

Verdien geld met het verkopen van loten voor de Zomerloterij!

Verdien 10% van de opbrengst van door jou verkochte loten voor de Zomerloterij 2021 voor je vereniging, stichting, buurthuis, winkel en/of goede doelen organisatie! Wij bezorgen je een gepersonaliseerde poster met QR-code, plus (eventueel) 1 van de te winnen prijzen van de Zomerloterij 2021 in bruikleen. Alle kopers regelen hun aankopen via die QR-code, via deze site. Je krijgt wekelijks een overzicht met de stand van de verkochte loten voor jouw verkooppunt. Dusss... meld je aan als participerend verkooppunt en DOE MEE !!

Participerende verkooppunten NL

Stichting Sanjay Ganpat Brouwer, Vereniging en Wereldwinkel AANEEN, Suriname Holidays BV,

Spelregels deel 2

4. Tijdens de live te volgen trekking (op zondag 12 september vanaf 19.00 uur) worden 29 winnende lotnummers getrokken. Plus 3 extra voor alle lotenkopers in Suriname en 3 extra voor alle lotenkopers in Nederland.

5. Mocht (1 van) uw favoriete kavelnummers nog beschikbaar zijn, dan wint u die prijs op uw winnend lot.

6. Alle eigenaars van winnende loten waarvan de favoriete kavelnummers tijdens de trekking niet meer beschikbaar zijn, of die geen favoriete kavelnummers hebben opgegeven, krijgen na de trekking 1 week de tijd om uit de overgebleven kavelnummers alsnog een prijs te kiezen (op volgorde van de getrokken lotnummers).

7. Na deze week herkansing voor de prijswinnaars worden alle loten gecheckt voor een eventuele voorkeur op de laatst overgebleven kavelnummers. Mochten deze kavelnummers overeenkomen met iemands favorieten dan krijgt deze voorkeurgever alsnog de overgebleven prijs*, *met een maximum van 1 prijs per lot.

8. Vanaf maandag 27 september 2021 kunnen alle prijzen binnen Nederland bij de prijswinnende verkooppunten worden afgehaald en alle prijzen die in Suriname zijn gewonnen bij ICANA Home aan de Reinastraat nr. 4 in Paramaribo.