Zomerloterij 2022

De begunstigden van de Grote Zomerloterij 2022:

90 % van de totale opbrengst van de Grote Zomerloterij 2022, waarvan de trekking van de winnende loten op donderdag 3 november vanaf 18.00 uur gaat plaatsvinden, wordt in gelijke delen aan de volgende organisaties in Suriname gedoneerd:

Spelregels, deel 1

1. Kies hieronder je 3 favoriete kavelnummers. 2. Koop via de product-knop hier beneden 1 of meerdere loten à 5 euro per stuk. 3. Vul in het vak OPMERKING, bij het afronden van je bestelling, je 3 favoriete kavelnummers in. 4. Vergeet niet je telefoonnummer, emailadres en adresgegevens in te vullen. 5. Na de eerste bevestigingsmail, bij de aankoop van je loten, ontvang je een tweede mail met je lotnummers en de bevestiging van je favoriete kavelnummers. 6. Mocht, in volgorde die je zelf aangegeven hebt, 1 van je drie favoriete kavelnummers op 1 van je winnende loten vallen, dan is die prijs voor jou. 7. Volg op donderdag 3 november vanaf 18.00 uur, via onze FB pagina, de Live trekking van alle winnende lotnummers. 8. Op vrijdag 4 t/m zondag 6 november worden alle winnaars van de prijzen via de telefoon of de mail op de hoogte gebracht. Scrol naar beneden voor Spelregels, deel 2.

Koop hieronder je loten voor de Grote Zomerloterij 2022:

Koop een lot en win prachtige prijzen uit Suriname en Nederland! Met Kunst en Cultuur als verbindend element en een prijzenpot van vele honderden euro's! Met de opbrengst worden 3 kunst, educatie en LHBT+ initiatieven in Suriname ondersteund. Kies 3 favoriete prijzen en DOE MEE!! (Na de eerste bevestigende email van uw bestelling ontvangt u een tweede email met uw lotnummer(s))

Alle kavelnummers op een rij:

1. Sanjay's memorials, mixed media on canvas, 20 x 20 cm, 2018, Hero de Janeiro & Johan Ganpat Brouwer

15. Believers Heart, acrylic paint on paper, ingelijst, 32 x 44 cm, 2020, Fabian de Randamie

2. Sanjay's memorials, mixed media on canvas, 24 x 30 cm, 2018, Hero de Janeiro & Johan Ganpat Brouwer

16. Frida Kahowl, mixed media on canvas, 10 x 10 cm, juli 2019, Freeksells.com / Frederik de Ruiter

3. Sanjay's memorials, mixed media on canvas, 20 x 20 cm, 2018, Hero de Janeiro & Johan Ganpat Brouwer

17. Flowers dancing in Paint, Blossoms VIII, acrylic paint on canvas, 30 x 70 cm, januari 2009, Johan Ganpat Brouwer

4. Sanjay's memorials, mixed media on canvas, 24 x 30 cm, 2018, Hero de Janeiro & Johan Ganpat Brouwer

18. Zonder titel, mixed media, 10 x 12 x 28 cm, 2018, 3-D werk van Daniel Lemmer

5. Sanjay's memorials, mixed media on canvas, 24 x 24 cm, 2018, Hero de Janeiro & Johan Ganpat Brouwer

19. Flowers dancing in Paint, Orchid XIV, acrylic paint on canvas, 60 x 80 cm, september 2008, Johan Ganpat Brouwer

6. De Denker, acrylic paint on canvas, 30 x 40 cm, december 2021, geschonken door G-Art Blok Suriname, George Struikelblok

20. Accessoire set van oorbellen, purse-tasje en open schoenen, maat 39, Jenevieve Apinsa / Jene's Bijouterie

7. Geen kunst zonder kunnen, overzichtswerk van Nola Hatterman, november 2020, samengesteld door Ellen de Vries, 184 blz.

21. Palet-tas, hand- en schoudertas, diverse materialen, 38 x 36 cm, inclusief afsluitbaar binnen vak, Floh-Joh Art-bags / Carina Poleon

8. Jaguarman, mijn vader, zijn vader en andere Surinaamse helden, 2021, Raoul de Jong, 255 blz.

22. Hals collier, diverse materialen, Zuid-Afrika, John Zeefal

9. T-shirt met print, geel, maat M, plus gesigneerde print op zwaar papier, 21 x 30 cm, Ben van Eijk

23. Omslagdoek 'Sanjay', 150 x 250 cm, wol, Tibet, World of Color / Claudia van Loon

10. T-shirt met letterprint, groen, maat L, plus kinderkleurboek 'Was' Uma ku Tamundu', 35 blz., Ico / Afrohead / Isan Corinde

24. Phing Thing, Het kleine geluk, handgemaakt, wit, gips, 16 x 16 x 9 cm, Nederland

11. Zeefdrukken voor Nola, bedrukte tas en T-shirt, wit en grijs met gekleurde druk, maat L/M. Een crowdfund campagne voor materialen voor Nola Hatterman Art Academy in Paramaribo

25. Sondru fu koni meki e panya leki siri, Angisa plus schouderdoek, een nieuw Rotterdams ontwerp, 2022, stichting Tailors & Wearers.

12. T-shirt met letterprint, blauw-grijs, maat L, Brede Broodje, geengrap.nl

26. 3 snoerig halssieraad met bijpassende oorbellen, in luxe verpakking, juli 2022, Joke Blakmoor / Booming Beats

13. Fastrock tegel Cleopatra, 9 x 12 cm, pigmenten, cement en acryl verf, Astrid Keijser

27. Gelimiteerde print, The world of Ravindra Salve, 85/200 nr. 3/6 en nr. 4/6, 40 x 50 cm, Beschikbaar gesteld door GO Gallery Amsterdam

14. Zelfcensuur, gelimiteerde print, 40 x 60 cm, ... beschikbaar gesteld door GO Gallery Amsterdam

28. Gelimiteerde print, The world of Ravindra Salve, 85/200 nr. 3/6 en nr. 4/6, 40 x 50 cm, Beschikbaar gesteld door GO Gallery Amsterdam

Extra (troost-) prijzen voor alle lotenkopers:

Set interactieve boeken Mi Switi Pink/Pikin Sranan, edities 2020, 2021 en 2022, 56 en 64 blz., Stichting Sanjay Ganpat Brouwer, Amsterdam

Set kaarten, 4 stuks, uit het Keti Koti project van Maartje Jaquet, Amsterdam

Set luxe kaarten, 6 stuks met envelop, Glasatelier Annemiek Punt, Ootmarsum

Set kaarten, 4 stuks, stichting Tailors & Wearers, Rotterdam

Spelregels, deel 2

9. Prijswinnaars waarvan de favoriete kavelnummers reeds vergeven zijn krijgen de kans, op volgorden van de getrokken winnende loten, om uit de overgebleven prijzen een nieuwe keus te maken. 10. Gewonnen prijzen kunnen t/m 31 december 2022 bij de stichting in Amsterdam worden afgehaald, of worden per postpakket naar het bij ons bekende adres van de winnaar gestuurd. 11. Alle begunstigden in Suriname ontvangen hun aandeel in de opbrengst van de Grote Zomerloterij 2022 voor 1 december 2022. 12. Na het afronden van de Grote Zomerloterij 2022 zullen alle persoonsgegevens uit onze bestanden worden verwijderd.

Participerende verkooppunten NL