Word Vriend van stichtingsanjay.nl

In het jaar dat onze stichting 7 jaar bestaat starten we een traject richting ons 10-jarig bestaan. Een traject gericht op een volledig nieuw bestuur, nieuwe curator(en) en nieuwe ambassadeurs. Met vanaf dit jaar al kleine aanpassingen qua poppetjes en hun werkzaamheden, waarbij Vrienden van stichtingsanjay.nl speciale functies krijgen toebedeeld.

Wat doet een Vriend?

Een Vriend van stichtingsanjay.nl adviseert de curator van onze Najaar Salons, op verschillende niveaus. Dit niet bindend advies, zodat elke curator de authentieke vrijheid geniet die deze functie ook vereist, geeft de curator inzicht in de meningen en de 'smaken' van de Vrienden van stichtingsanjay.nl. Informatie die essentieel kan zijn bij het helpen samenstellen van het (rand-) programma en de jaarlijkse groepsexpositie 'Stichting Sanjay's Najaar Salon'. Inclusief een cruciaal inzicht in potentiële aankopen en eventuele 'hulptroepen', m.b.t. de voorbereidingen en de uitvoering van ons jaarlijkse kunst- en cultuurevenement in het Vrij Paleis in Amsterdam. Ook krijgen Vrienden van stichtingsanjay.nl als eerste de mogelijkheid kunst te kopen, soms zelfs tegen gereduceerd tarief. Inclusief een aantal kunstwerken, welke niet op de jaarlijkse Najaar Salon worden tentoongesteld.

Wanneer adviseert een Vriend?

Vrienden van stichtingsanjay.nl kunnen na elke atelierbezoek van de curator hun mening hierover geven. Dit kan formeel, door het sturen van DM, PM, een telefoontje of zelfs mail, via de sociale mediakanalen of het mailadres van Stichting Sanjay Ganpat Brouwer. Dit kan ook informeel, door het sturen van een like, een hartje, of misschien een boze smiley, bij elke TikTok video die van elk atelierbezoek wordt gemaakt en op de socials van de curator en de stichting wordt gedeeld.

Wanneer koopt een Vriend?

Hoewel alle kunst die bij de stichting in beheer gegeven is op elk moment kan worden aangekocht, door het maken van een afspraak voor een bezichtiging met curator Johan Ganpat Brouwer, zal het grootste deel van deze kunst alleen tijdens de jaarlijkse Najaar Salon in het Vrij Paleis worden tentoongesteld om te worden verkocht.

Wanneer koopt een Vriend met korting?

Alleen 'Gold' Vrienden kunnen jaarlijks 10 % korting krijgen voor een maximaal aankoopbedrag van 500 euro.

Wat kost het om Vriend te worden?

Een 'Regular' Vriendschap kost 25 euro per jaar. Een 'Gold' Vriendschap kost 75 euro per jaar.

Wat krijgt een Vriend terug?

Op de avond voor de opening van de jaarlijkse Najaar Salon is er een speciale bijeenkomt voor de Vrienden van stichtingsanjay.nl. Tijdens deze avond kunnen de Vrienden van stichtingsanjay.nl, onder het genot van een hapje een een drankje, als eerste kunst aankopen uit de geëxposeerde werken, tot max. 50% van het gepresenteerde werk. Inclusief een aantal extra kunstwerken, welke niet tijdens de Najaar Salon worden geëxposeerd. Ook mag elke Vriend per jaar 1 x gratis mee-eten met onze gezellige Info Hap, welke op de tweede en laatste woensdag te bezoeken is aan de Kleine Bickersstraat 2 in Amsterdam.

Hoe word ik Vriend van stichtingsanjay.nl?

Koop een Vriendschapskaart. Je kunt kiezen tussen 'Regular' en 'Gold'. Elke Vriendschapskaart heeft een specifiek nummer, wordt op naam aan de koper toegestuurd, is 1 jaar geldig en niet overdraagbaar aan derden. Heb je een factuur nodig? Mail de stichting en we sturen het je toe.

Met een REGULAR lidmaatschap van 'Vrienden van stichtingsanjay.nl', voorheen Dutch Supportgroup Sranang Art (DSSA) genoemd, ondersteunt u het (mede) financieren van het exposeren en verkopen van kunst en cultuur met 'Surinaamse signatuur', uit Suriname en EU, tijdens Stichting Sanjay's Najaar Salon in het Vrij Paleis in Amsterdam. Uw Regular ledenkaart geeft u recht op exclusieve kunstaankopen op de avond voor de openening van de Najaar Salon. Uw regular ledenkaart is geldig gedurende 1 kalenderjaar, is genummerd en op naam, en niet overdraagbaar aan derden. U krijgt uw ledenkaart binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling per post toegestuurd.

Met een GOLD lidmaatschap van 'Vrienden van stichtingsanjay.nl', voorheen Dutch Supportgroup Sranang Art (DSSA) genoemd, ondersteunt u het (mede) financieren van het exposeren en verkopen van kunst en cultuur met 'Surinaamse signatuur', uit Suriname en EU, tijdens Stichting Sanjay's Najaar Salon in het Vrij Paleis in Amsterdam. Uw Gold ledenkaart geeft u recht op exclusieve kunstaankopen op de avond voor de openening van de Najaar Salon. Uw regular ledenkaart is geldig gedurende 1 kalenderjaar, is genummerd en op naam, en niet overdraagbaar aan derden. U krijgt uw ledenkaart binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling per post toegestuurd. Met uw Gold ledenkaart krijgt u bovendien 10 % korting op uw jaarlijkse aankopen ter waarde van max. 500 euro.