Al onze activiteiten in Nederland op een rij:

2019

Elke tweede zondag van de maand is Stichting Sanjay Ganpat Brouwer te gast bij Galerie Moon, Bickersgracht nr. 54 huis te Amsterdam. Een middag vol met extra's, waaronder vaak muziek. Kom, kijk, koop en geniet !! Wilt u weten wat deze leuke winkel/galerie nog meer te bieden heeft? Bezoek dan hun Facebookpagina via onderstaande link. Volgende tweede zondagmiddag: zondag 14 juli 2019 tussen 12.00 en 18.00 uur

Liever eerst kijken voor u koopt én nog lekker eten ook? Dat kan elke woensdag tussen 16.00 en 20.00 uur aan de Kleine Bickersstraat 2, 1013 LJ te Amsterdam. Zeker weten mee-eten? Bel woensdag voor 13.00 uur met 020 770 8869. Voor het weekmenu klikt u op de eigen Facebookpagina:

Tijdens de Pinksterdagen op 8, 9 en 10 juni 2019 bezoekt u 3 dagen lang de stichting tijdens de Open Ateliers Westelijke Eilanden. Laat U uitgebreid informeren, eet gezellig een hapje mee, koop alsjeblieft zoveel u kunt en support onze stichting met alles wat we doen! DOEN!!

Na een pauze van een paar seizoenen pakte het team van Stichting Sanjay Ganpat Brouwer haar vrijwilligerswerk voor Pride Amsterdam weer op. Hier een groepsfoto voorafgaand aan het draaien van een bardienst door o.a. ambassadeurs Johan en Elma tijdens Koningsdag 2019 bij het Homomonument.

Naar aanleiding van onze inventarisatiereis naar Suriname, van 9 t/m 19 oktober 2017, is Stichting Sanjay Ganpat Brouwer gestart met het maandelijks inzamelen van een doos vol hulpgoederen voor de dagopvang van Foundation New Beginnings / Chances for Life in Suriname. Helpt U mee? Telefoon ambassadeur Hulpgoederen Elma de Wolf 06 488 15 319, Sluitingsdatum inzamelen donaties en hulpgoederen eerstvolgende doos: Dinsdag 28 mei 2019 !!

2018

Deze T-shirts werden verkocht t.b.v. de deelnemers van het Dreams Through Art project in Suriname. Meer informatie over dit project vindt u op de pagina 'Projecten Suriname'.

Sanjay's memorial Chill, 13 juni 2018, Supperclub Amsterdam, Singel 460. Opbrengst eerste Kunstloterij 2018: € 120,-

Deelname expositie Pink with Pride 2018, Go Gallery Amsterdam, Marnixstraat 127, 21 juli -25 augustus 2018

Ontmoet Stichting Sanjay op de Rainbowmarkt! Pink Park, opening party Pride Amsterdam 2018, Vondelpark, 28 juli 2018

Stichting Sanjay op Landjuweel 2018. Ruigoord. 24 t/m 29 juli 2018

Opening expositie SUPERPROUD, Wieden + Kennedy, Herengracht 258-266, Amsterdam. 2 augustus 2018, 18.00 - 21.00 uur

Stichting Sanjay @ Plantage Dok. Opening expositie en benefietdiner. 30 augustus 2018, vanaf 17.00 uur

Een geweldige avond met vrienden en familie, bekende en minder bekende gasten, heerlijk eten en gezellige muziek. Een evenement dat zo maar eens onze jaarlijkse afsluiter worden kan, na ons korte info- en verkoopseizoen in Nederland.

Opbrengst Benefietdiner: € 246,- Iedereen heel erg bedankt!!!

En met 2 blije winnaars van de zomerloterij kon de eindstand worden opgemaakt: opbrengst zomerloterij € 210,-. Samen met de opbrengst van de loterij bij de Supperclub maakt dat € 330, - in totaal. Een opbrengst die net als vorig jaar geschonken wordt aan het LGBT Platform Suriname als bijdrage in de kosten van het organiseren van Pride Month Suriname 2018.

2017

Memorial-kleding-info-stempel-hoek tijdens Landjuweel, Ruigoord. 2 t/m 6 augustus 2017. Opbrengst derde Kunstloterij € 150.

Deelname expositie Pink with Pride @ Go Gallery Amsterdam, Marnixstraat 127. Opbrengst tweede Kunstloterij € 280.

Memorial Chill & eat, 14 juni 2017, Supperclub Amsterdam, Singel 460

Deelname Open Ateliers Westelijke eilanden, 3, 4 en 5 juni 2017, inclusief eerste Kunstloterij. Opbrengst loterij € 330.