Al onze activiteiten in Nederland op een rij:

2019

Elke tweede zondag van de maand is Stichting Sanjay Ganpat Brouwer te gast bij Galerie Moon, Bickersgracht nr. 54 huis te Amsterdam. Een middag vol met extra's, waaronder een portretartiest en ook vaak muziek. Kom, kijk, koop en geniet !! Wilt u weten wat deze leuke winkel/galerie nog meer te bieden heeft? Bezoek dan hun Facebookpagina via onderstaande link. Volgende tweede zondagmiddag: zondag 8 december 2019 tussen 12.00 en 18.00 uur.

Eerst kijken voor u koopt én lekker mee-eten? Dat kan elke woensdag tussen 16.00 en 20.00 uur aan de Kleine Bickersstraat 2, 1013 LJ te Amsterdam. Zeker weten mee-eten? Bel woensdag voor 13.00 uur met 020 770 8869. Voor het weekmenu klikt u op de eigen Facebookpagina

ZOMERLOTERIJ 2019 !! En nu alle winnende en troost-loten zijn getrokken zijn we blij en verheugd te kunnen melden dat er 350 euro is opgehaald voor Pride Month Suriname 2019. Het bedrag zal, a contant, tijdens de oktoberreis van de stichting naar Suriname door ambassadeurs Johan en Elma aan de voorzitter van de Pride Month 2019 commissie Sherwin Vreeswijk worden overhandigd. Het bedrag dat voor pechvogel Sandro Lagadeau is gereserveerd wordt tijdens dezelfde oktoberreis door Johan en Elma aan Sandro overhandigd, waarover na reis verslag zal worden gedaan.

En met een zeer succesvol eerste optreden als gast-exposant tijdens de Openbare Werken in Ruigoord bij Amsterdam ronden we het expositie- en verkoopseizoen 2019 voorlopig weer even af. Alle winnende en troostloten van de Zomerloterij zijn inmiddels getrokken, waarvan alle winnaars op de hoogte zijn gesteld. Ook het merendeel van alle spullen die in oktober 2018 uit Suriname zijn meegenomen, zijn inmiddels van een nieuwe eigenaar voorzien. Hoog tijd dus om onze oktoberreis naar Suriname te gaan voorbereiden, waarover na de reis uitgebreid verslag zal worden gedaan.

Tijdens de Rainbowmarkt, op 27 juli 2019 in het Vondelpark te Amsterdam, werd de stichting in al haar pracht en praal door ambassadeurs Johan, Elma en Chandra aan het publiek gepresenteerd. Een middag vol verrassingen en bijzondere ontmoetingen met, mede dankzij alle mooie spullen van onze partners uit Suriname, ook een prima financieel resultaat! Tot volgend jaar!

Tijdens de PrideWalk 2019 in Amsterdam werd de stichting vertegenwoordigd door Good Old vriendinnen Natasja en Fadoua, die allebei Sanjay zelf ook erg goed hebben gekend. Hartelijk bedankt meiden en hopelijk tot volgend jaar!

Tijdens de Pinksterdagen, op 8, 9 en 10 juni 2019, kon de stichting tijdens de Open Ateliers Westelijke Eilanden worden bezocht. Drie dagen met heel verschillend weer en idem dito publiek, waarbij vooral veel kleine spullen uit Suriname zijn verkocht. Fijn voor zowel het Consignatie-experiment als voor de Surinaamse makers. En inclusief de eerste verkochte loten voor de Zomerloterij ervoeren we de Open Ateliers opnieuw als een aangenaam succes. Op de video's de 2 verschillende opstellingen waarmee de stichting en haar partners aan de bezoekers werd gepresenteerd.

Na een pauze van een paar seizoenen pakte het team van Stichting Sanjay Ganpat Brouwer haar vrijwilligerswerk voor Pride Amsterdam weer op. Hier een groepsfoto voorafgaand aan het draaien van een bardienst door o.a. ambassadeurs Johan en Elma tijdens Koningsdag 2019 bij het Homomonument.

Naar aanleiding van onze inventarisatiereis naar Suriname, van 9 t/m 19 oktober 2017, is Stichting Sanjay Ganpat Brouwer gestart met het maandelijks inzamelen van een doos vol hulpgoederen voor de dagopvang van Foundation New Beginnings / Chances for Life in Suriname. Helpt U de dozen vullen? Telefoon ambassadeur Hulpgoederen Elma de Wolf 06 488 15 319, Sluitingsdatum inzamelen donaties en hulpgoederen eerstvolgende doos: Maandag 27 januari 2020 !!

2018

Deze T-shirts werden verkocht t.b.v. de deelnemers van het Dreams Through Art project in Suriname. Meer informatie over dit project vindt u op de pagina 'Projecten Suriname'.

Sanjay's memorial Chill, 13 juni 2018, Supperclub Amsterdam, Singel 460. Opbrengst eerste Kunstloterij 2018: € 120,-

Deelname expositie Pink with Pride 2018, Go Gallery Amsterdam, Marnixstraat 127, 21 juli -25 augustus 2018

Ontmoet Stichting Sanjay op de Rainbowmarkt! Pink Park, opening party Pride Amsterdam 2018, Vondelpark, 28 juli 2018

Stichting Sanjay op Landjuweel 2018. Ruigoord. 24 t/m 29 juli 2018

Opening expositie SUPERPROUD, Wieden + Kennedy, Herengracht 258-266, Amsterdam. 2 augustus 2018, 18.00 - 21.00 uur

Stichting Sanjay @ Plantage Dok. Opening expositie en benefietdiner. 30 augustus 2018, vanaf 17.00 uur

Een geweldige avond met vrienden en familie, bekende en minder bekende gasten, heerlijk eten en gezellige muziek. Een evenement dat zo maar eens onze jaarlijkse afsluiter kan worden, na ons korte info- en verkoopseizoen in Nederland.

Opbrengst Benefietdiner: € 246,- Iedereen heel erg bedankt!!!

En met 2 blije winnaars van de zomerloterij kon de eindstand worden opgemaakt: opbrengst zomerloterij € 210,-. Samen met de opbrengst van de loterij bij de Supperclub maakt dat € 330, - in totaal. Een opbrengst die net als vorig jaar geschonken wordt aan het LGBT Platform Suriname als bijdrage in de kosten van het organiseren van Pride Month Suriname 2018.

2017

Memorial-kleding-info-stempel-hoek tijdens Landjuweel, Ruigoord. 2 t/m 6 augustus 2017. Opbrengst derde Kunstloterij € 150.

Deelname expositie Pink with Pride @ Go Gallery Amsterdam, Marnixstraat 127. Opbrengst tweede Kunstloterij € 280.

Memorial Chill & eat, 14 juni 2017, Supperclub Amsterdam, Singel 460

Deelname Open Ateliers Westelijke eilanden, 3, 4 en 5 juni 2017, inclusief eerste Kunstloterij. Opbrengst loterij € 330.