Omdat wij een inclusieve samenleving zien als beste basis voor een beter bestaan voor iedereen is deze webshop open voor ALLE kunstenaars en creatieve ondernemers uit Suriname*, *met werk dat wij geschikt achten voor deze site en de Nederlandse markt. Alle werken op deze pagina koopt u via deze online shop en worden binnen Nederland verstuurd.

Kijkt u liever voor U koopt? Dit kan elke tweede en laatste woensdag van de maand tussen 14.00 en 17.00 aan de Kleine Bickersstraat 2, 1013 LJ te Amsterdam. U kunt ook bellen met 020 770 8869 voor het maken van een afspraak die u past.

Mi Switi Pink Sranan

Ook dit jaar kunt u weer actief participeren bij de realisatie van ons interactieve boek Mi Switi Pink Sranan. Een project met dit jaar zes powervrouwen uit Suriname, die u in woord en beeld vertellen over hun leven en hun werk. Vanaf maart 2020 te volgen op de eigen Facebookpagina. Vanaf donderdag 22 juli 2021 te koop als interactief boek. Wilt u sponsor worden van het boek? Dan krijgt u niet alleen uw logo en bedrijfsgegevens in het boek vermeld, we komen ook bij langs voor het maken van een videoverslag! Mede namens de geportretteerden van 2021: Alvast bedankt en DOE MEE!!

Wordt Sponsor van het interactieve foto- en verhalenboek Mi Switi Pink Sranan editie 2021 en krijg als dank je bedrijfsnaam, -gegevens en logo in het boek vermeld! Je kunt kiezen uit 3 tarieven/pakketten: 50, 100 en 250 euro. De exemplaren van het boek die bij jouw sponsorpakket horen kunnen tijdens de presentatie op donderdag 22 juli 2021 in zowel Paramaribo als in Amsterdam worden afgehaald. Voor meer info bel je met onze ambassadeur kunst en kunstprojecten Johan Ganpat Brouwer, tel. 0031 20 770 8869. Deze actie loopt t/m 1 juli 2021

Wordt met je goede doel, bedrijf, stichting, vereniging of als privé-persoon Supporter van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan! Een boek met zes interactieve portretten over bijzondere Surinamers die én veel vertrouwen hebben in én hard werken aan hun toekomst. Je komt met je naam achterop het boek en krijgt tijdens de presentatie op donderdag 22 juli 2021 een exemplaar cadeau! Deze actie loopt tot 1 juli 2021. Voor meer informatie neemt u contact op met onze ambassadeur kunst en kunstprojecten Johan Ganpat Brouwer op tel. 0031 20 7708869

Crafters Art Sr.

Handgemaakte sleutelhangers, copi hout, gelakt

Crafters Art Sr

Daniel Lemmer

Surealistische tekening, gemengde techniek op zwaar papier, ongeveer 20 x 30 cm, inclusief plastic beschermhoes, Daniel lemmer Art, 2019

Surrealistische tekening, gemengde techniek op zwaar papier, ongeveer 20 x 30 cm, Daniel Lemmer Art, 2019 (onder beperking ivm schade veroorzaakt door douane Nederland)

Surrealistische tekening, gemengde technieken op zwaar papier, ongeveer 30 x 40 cm, Daniel Lemmer Art, 2019 (onder beperking i.v.m. schade veroorzaakt door douane Nederland)

'Sorry for not knowing how to give up', mixed media op doek, zonder frame, 146 x 73,5 cm, 2018.

Daniel Lemmer

Floh-Jo

Handgemaakte tas met schouderriem, met extra 1 open en 1 gesloten binnenvak, inclusief bijpassende doek

Floh-Jo pallettassen met etnische afbeelding en geborduurde kralen met extra 1 gesloten en 1 open binnenvak

Tweezijdig draagbare Floh-Jo pallettassen met bijpassende oorbellen, gemaakt met echt leer, met extra 1 gesloten en 1 open binnenvak

Tweezijdig draagbare Floh-Jo pallettassen met bijpassende oorbellen en doek, met extra 1 gesloten en 1 open binnenvak

Floh-Jo kantoortassen, diverse stoffen, met 2 open en 2 gesloten vakken aan de buitenkant en 1 extra gesloten en 1 open binnenvak

Handgemaakte tas met schouderriem, met extra 1 gesloten en 1 open binnenvak, inclusief bijpassenden doek

Handgemaakte tas, geweven, met houten kralen, met extra 1 gesloten en 1 open binnenvak, inclusief gesteven hoofddoek

Handgemaakte rubber Handtas, envelopmodel, 1 extra open en gesloten binnenvak, met bijpassende halsketting en boei.

Handgemaakte tas met grote kunststof handvatten, 1 extra open en gesloten binnenvak en 2 gesloten buitenvakken, zonder doek

ICANA

Handige tas, ontworpen door Giana Tam, thema Transgender & LHBT+. Van de opbrengst van deze tassen is 20% gedoneerd aan Kelly's Transgender Cafe, een wekelijkse meeting voor transgenders in Paramaribo, Suriname

Gemaakt door de inheemse bevolking in Suriname i.s.m. Jeranie Tam

Jene's Bijouterie

Halsketting, touw omwikkeld met stof met Afrikaanse print, versierd met verguld metaaldraad

Halsketting 'Dubbele knoop', touw omwikkeld met stof met Afrikaanse print

Armbanden, omwikkeld met stof met Afrikaanse print

Jona Giovanni

Schilderij 'Mijn Wereld', acrylaatverf op doek, 115 x 47 cm

Schilderij 'De Toon Van Tijd', acrylaatverf op doek, 70 x 70 cm

Schilderij "Honger', acrylaatverf op doek, 145 x 100 cm

Linor Beauty Craft

Halsketting met oorbellen, Agaten, Carneool en Citrien

Halsketting met oorbellen, Groene Tijgeroog en Phreniet

Halsketting met oorbellen, Blauwe Goudsteen, Bruine Tijgeroog en Lapiz Lazulli

Moi Siri

Prachtig halssieraad gemaakt van gepolijste ringen kokosnoot met groffe kralen van ruw glas

Choker van metaaldraad met handgemaakte glasparels

Choker van metaaldraad met handgemaakte hanger van glas

Halsketting van stevig koord met handgemaakte hanger van glas.

32 x 18 x 2,4 cm, acrylaatverf op hout

Overdo Berghout

Acrylaatverf op doek, gelakt, 100 x 60 cm.

Raheelle Bhaggan

Boek Love affair

€ 10,00

Eerste bundel van Raheelle Bhaggan

Poster A3 formaat, 300 grams, gelamineerd, zware kwaliteit, Raheelle Bhaggan

Toepie

Halsketting van koord met Maripa-pit en kristallen kralen

Choker van stevig aluminiumdraad met Maripa-pit

Choker van metaaldraad met knijpsluiting, diverse kralen, pitten en/of hout

Oorbellen, leer

€ 13,50
Uitverkocht

Oorbellen van leer met aluminiumdraad

Oorbellen van aluminiumdraad, versierd met windsels van draad en diverse kralen

Oorbellen van aluminiumdraad, handgemaakt

Enkelbandjes, koord, geknoopt, met kralen en/of schelpen

Mi Switi Pink Sranan

Het interactieve foto- en verhalenboek Mi Switi Pink Sranan met zes persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname (Sranan). Een document dat met foto's interviews en interactieve video's een nieuwe generatie moderne kunst koppelt aan maatschappelijke thema's en een stukje LHBT+ community in Suriname. Een concept waarvan de netto opbrengst aan de 6 geportretteerden wordt gedoneerd.

www.stichtingsanjay.nl

Alle werken uit de Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer op een rij. Eerst kijken voor u koopt? Dat kan elke woensdag tussen 16.00 en 20.00 uur aan de Kleine Bickersstraat 2, 1013 LJ te Amsterdam.

Schilderijen met een gespoten achtergrond door Hero de Janeiro, afgewerkt met een portret en beetje as van Sanjay door Johan Ganpat Brouwer.

Deze werken dienen bij de stichting te worden afgehaald

Schilderijen met 3 aspecten van Sanjay's leven in de vorm van Suske en Wiske-albums op de achtergrond verwerkt. Inclusief een beetje van Sanjay's as en een Sanjay-eigen-spreuk.

Deze werken dienen bij de stichting te worden afgehaald

Alle schilderijen JGB die hieronder staan afgebeeld kunt u winnen bij de Zomerloterij 2021!! Koop loten en steun KUNST en LHBT+ organisaties en projecten in Suriname. DOEN !!

De schilderijen waarmee de Collectie van de stichting is begonnen. Inclusief een beetje van Sanjay's as en trefwoorden ter herinnering.

Deze werken dienen bij de stichting te worden afgehaald.

Handgemaakte prints, A4, multi media papier, 300 grams. Oplage 5/st. in stevig plastic hoes.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

Handgemaakte prints, A3, multi media papier, 300 grams. Oplage 3/st. in stevig plastic hoes.

DONATIE

€ 5,00

DONATIE

€ 5,00

Via deze knop kunt U diverse donaties doen.

LEVERINGSVOORWAARDEN: U ontvangt een bevestiging per email van uw bestelling. Zodra uw bestelling is verstuurd, en dus is afgerond, wat per email wordt bevestigd, worden uw persoonlijke gegevens uit onze bestanden verwijderd. Omdat uw privacy heilig is voor ons volgen wij de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Betalen via deze site gaat gemakkelijk en veilig met iDeal van Mollie. P.s. Aankopen via deze site kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Neem bij twijfel altijd vóór uw aankoop contact met ons op, ter voorkoming van onnodige teleurstellingen.