Mi Switi Pink Sranan

De All Male editie 2020 van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan. ISBN9789464027396, met zes persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname anno 2020. Met foto's interviews en interactieve video's met ruim 1 uur aan kijk- en luisterplezier, 56 blz.

De All Female editie 2021 van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan. ISBN: 9789464029659, met 6 persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname anno 2021. Met foto's interviews en interactieve video's met ruim 6 uur aan kijk- en luisterplezier, 56 blz.

Nog meer kijk en luisterplezier want beide edities van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan in 1. De All Male en All female editie met 2 x 6 persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname annno 2020 en 2021. Met foto's interviews en interactieve video's met in totaal 2 x 56 blz. en ruim 7 uur kijk- en luisterplezier.

Zomerloterij 2021

Bekijk alle mooie prijzen en de spelregels op de pagina Zomerloterij 2021 en koop je lot!

Koop een lot en win prachtige prijzen uit Suriname en Nederland! Met Kunst en Cultuur als verbindend thema en een prijzenpot van ruim 2400 euro! Met de opbrengst worden 3 kunst en LHBT+ initiatieven in Suriname ondersteund, plus diverse verkooppunten in Suriname en Nederland. Kies 3 favoriete prijzen en DOE MEE!! (Na de eerste bevestigende email van uw bestelling ontvangt u een tweede email met uw lotnummer(s))

Donatieknop

Via deze knop kunt u diverse donaties doen.

DONATIE

€ 5,00

DONATIE

€ 5,00

Via deze knop kunt U diverse donaties doen.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

De werken uit de Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer bestaan uit Cinus Novum schilderijen en handgemaakte prints op A4 en A3 formaat met een afbeelding van Sanjay. Eerst kijken voor u koopt? Maak telefonisch of per email een afspraak met de stichting en kom kijken op ons hoofdkwartier.

Schilderijen met een gespoten achtergrond door Street Art kunstenaar Hero de Janeiro, afgewerkt met een portret en een beetje van Sanjay's as, door Johan Ganpat Brouwer.

Diverse afmetingen (20x20 cm, 24x24 cm en 24x30 cm)

Schilderijen met 3 aspecten van Sanjay's leven: Suske en Wiske-albums op de achtergrond verwerkt, een Sanjay's eigen spreuk en een beetje van Sanjay's as.

Diverse afmetingen (20x20 cm, 18x24 cm, 24x30 cm)

Handgemaakte prints, A4, multi media papier, 300 grams. Oplage 5/st. in stevig plastic hoes.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

Handgemaakte prints, A3, multi media papier, 300 grams. Oplage 3/st. in stevig plastic hoes.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

LEVERINGSVOORWAARDEN: U ontvangt een bevestiging per email van uw bestelling. Zodra uw bestelling is verstuurd, en dus is afgerond, wat per email wordt bevestigd, worden uw persoonlijke gegevens uit onze bestanden verwijderd. Omdat uw privacy heilig is voor ons volgen wij de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Betalen via deze site gaat gemakkelijk en veilig met iDeal van Mollie. P.s. Aankopen via deze site kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Neem bij twijfel altijd vóór uw aankoop contact met ons op, ter voorkoming van onnodige teleurstellingen.