Alle werken uit Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer op een rij:

2019

Mi Switi Pink Sranan. Een project dat met een eigen Facebookpagina het wonen, leven en werken in Suriname belicht. Door deelnemers van binnen en buiten de LHBT_community in Suriname worden 'stukjes dagelijks leven' op de eigen Facebookpagina gedeeld. Resulterend in een bescheiden foto- en informatieboek dat begin 2020 door Sichting Sanjay Ganpat Brouwer uitgegeven wordt, waarvan de opbrengst volledig onder de deelnemers wordt verdeeld. Een concept dat met een speciale fotoreeks door huisfotograaf Johan Ganpat Brouwer wordt ondersteund, welke tijdens de jaarlijkse studiereis naar Suriname in oktober 2019 wordt gerealiseerd. Neem gerust een kijkje op de eigen Facebookpagina:

2018

Adjustable Cinis Novum portretten, elk met een klein beetje van Sanjay's as en een 'Sanjay-eigen-spreuk'. Dit jaar met drie Suske en Wiske albums in de achtergrond verwerkt, refererend naar a. zijn studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek, b. kamperen en EHBO-vrijwilligerswerk en c. Sanjay's liefde voor pretparken en zomerfestivals. Verkrijgbaar in de maten 20x20 cm (€125,-), 18x24 cm (€125,-), 25x25 cm (€125,-) en 24x30 cm (€125,-)

Special Edition 2018: een samenwerking met de Amsterdamse straatartiest Hero de Janeiro

verkrijgbaar in de maten: 20x20 cm, 18x23 cm, 25x25 cm en 24x30 cm

2017

Cinis Novum portretten, elk met een beetje as van Sanjay erin verwerkt (Cinis Novum) 20x20 cm

Adjustable Cinis Novum portretten 2017, verkrijgbaar in de maten 20x20 cm, 18x24 cm, 24x24 cm, 24x30 cm en 30x30 cm

Gelimiteerde handgemaakte prints 2017, Sanjay 1, 2 en 3, A4 € 10 (5 x), A 3 € 20 (3x)

Sanjay op je jas, tas of T-shirt gestempeld? Kom met je eigen spullen naar het atelier! klein € 10, groot € 20

Gelimiteerde foto's uit de serie 'Sanjay Flowers and Paint', the Funeral edition, € 10/st. 23 x 28 cm excl. post and package