Alle werken uit Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer op een rij:

Mi Switi Pink Sranan

Een interactief boek over wonen en werken in Suriname. Tussen maart en juni 2020 werd door zes geportretteerden uit Suriname 'stukjes dagelijks leven' op de eigen Facebookpagina gedeeld. Resulterend in de eerste editie een interactief boek met foto's interviews en video's dat op 23 juli 2020 door Sichting Sanjay Ganpat Brouwer werd gepresenteerd. De netto opbrengst van het boek wordt aan de zes geportretteerden gedoneerd. U koopt het boek o.a. in onze Webshop. Meer informatie over het project vindt u op de eigen facebookpagina:

2018

Adjustable Cinis Novum portretten, elk met een klein beetje van Sanjay's as en een 'Sanjay-eigen-spreuk'. Dit jaar met drie Suske en Wiske albums in de achtergrond verwerkt, refererend naar a. zijn studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek, b. kamperen en EHBO-vrijwilligerswerk en c. Sanjay's liefde voor pretparken en zomerfestivals. Verkrijgbaar in de maten 20x20 cm, 18x24 cm, 25x25 cm en 24x30 cm

Special Edition 2018: een samenwerking met de Amsterdamse straatartiest Hero de Janeiro

verkrijgbaar in de maten: 20x20 cm, 18x23 cm, 25x25 cm en 24x30 cm

2017

Cinis Novum portretten, elk met een klein beetje van Sanjay's as (Cinis Novum) 20x20 cm

Adjustable Cinis Novum portretten 2017, verkrijgbaar in de maten 20x20 cm, 18x24 cm, 24x24 cm, 24x30 cm en 30x30 cm

Gelimiteerde handgemaakte prints 2017, Sanjay 1, 2 en 3, A4 € 10 (5 x), A 3 € 20 (3x)

Sanjay op je jas, tas of T-shirt gestempeld? Kom met je eigen spullen naar het atelier! klein € 10, groot € 20

Gelimiteerde foto's uit de serie 'Sanjay Flowers and Paint', the Funeral edition, € 10/st. 23 x 28 cm excl. post and package