Alle werken uit Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer op een rij:

2019

In samenwerking met fotograaf Dirk Jap A Joe uit Paramaribo wordt een serie gelimiteerde portretfoto's gerealiseerd, gerelateerd aan en in samenwerking met de deelnemers van het Facebookproject Mi Switi Pink Sranan. Verwachte publicatiedatum: juli 2019

Mi Switi Pink Sranan, het fotoboek. Samen met uitgebreide interviews met de deelnemers van Mi Switi Pink Sranan zijn vanaf 1 december 2019 de gelimiteerde portretfoto's ook gebundeld te koop als fotoboek. Een concept waarbij alle deelnemers delen in de opbrengst van het boek. Sponsor of Supporter worden van dit bijzondere project? Voor sponsoring stuur ons een email met als onderwerp 'Sponsor Mi Switi Pink Sranan 2019'. Wilt U Supporter worden en met uw naam in het boek worden vermeld? Meld u aan via de knop 'Supporter worden Mi Switi Pink Sranan 2019' in onze webshop.

2018

Adjustable Cinis Novum portretten, elk met een klein beetje van Sanjay's as en een 'Sanjay-eigen-spreuk'. Dit jaar met drie Suske en Wiske albums in de achtergrond verwerkt, refererend naar a. zijn studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek, b. kamperen en EHBO-vrijwilligerswerk en c. Sanjay's liefde voor pretparken en zomerfestivals. Verkrijgbaar in de maten 20x20 cm (€125,-), 18x24 cm (€125,-), 25x25 cm (€125,-) en 24x30 cm (€125,-)

Special Edition 2018: een samenwerking met de Amsterdamse straatartiest Hero de Janeiro

verkrijgbaar in de maten: 20x20 cm, 18x23 cm, 25x25 cm en 24x30 cm