Mi Switi Pikin Sranan, editie 2022

LET OP!!! Vanaf dit seizoen worden er slechts 50 exemplaren voor de verkoop gedrukt!! Wees er dus snel bij als je 1 (of meer) van deze 50 genummerde exemplaren wilt. En ben je toch te laat? Jammer maar niet getreurd. Er worden vanaf dit jaar namelijk ook een gratis E-boeken beschikbaar gesteld :-) Bekijk hieronder de slideshow van editie 2022.

Koop hieronder editie 2022 van ons interactieve boek Mi Switi Pikin Sranan. Alle boeken die voor 10 juli zijn besteld kunnen in Nederland tijdens en na de presentatie op donderdag 21 juli worden afgehaald. Woon je in Nederland maar kun je niet naar de presentatie komen, of het boek komen afhalen bij de stichting in Amsterdam? Dan krijg je jou exemplaar na 21 juli per post toegestuurd. Het afhaalmoment voor onze deelnemers en partners in Suriname wordt op een later tijdstip ingepland.

De allernieuwste editie van het interactieve boek Mi Switi Pikin Sranan. Twaalf portretten in foto's interviews en interactieve video's, aangevuld met twee columns, voor en over de Surinaamse generatie NU, in zowel Suriname als in Nederland.

SupporT-shirt Door-START-Lab

Handbedrukte T-shirts, 100% katoen, verkrijgbaar in 5 kleuren en 5 maten, elk T-shirt is uniek!

Uitverkocht

SupporT-shirt START

€ 15,00
Uitverkocht

SupporT-shirt START

€ 15,00

Handbedrukte T-shirts, 100% katoen, verkrijgbaar in 5 kleuren en 5 maten, elk shirt is uniek!

Mi Switi Pink Sranan

Een boek met foto's interviews en interactieve video's met per editie 6 persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname.

De All Female editie 2021 van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan. ISBN: 9789464029659, met 6 persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname anno 2021. Met foto's interviews en interactieve video's met ruim 6 uur aan kijk- en luisterplezier, 56 blz.

Nog meer kijk en luisterplezier want beide edities van het interactieve boek Mi Switi Pink Sranan in 1. De All Male en All female editie met 2 x 6 persoonlijke verhalen over wonen en werken in Suriname anno 2020 en 2021. Met foto's interviews en interactieve video's met in totaal 2 x 56 blz. en ruim 7 uur kijk- en luisterplezier.

Donatieknop

Via deze knop kunt u diverse donaties doen.

DONATIE

€ 5,00

DONATIE

€ 5,00

Via deze knop kunt U diverse donaties doen.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

De werken uit de Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer bestaan uit Cinus Novum schilderijen en handgemaakte prints op A4 en A3 formaat met een afbeelding van Sanjay. Eerst kijken voor u koopt? Maak telefonisch of per email een afspraak met de stichting en kom kijken op ons hoofdkwartier.

Schilderijen met 3 aspecten van Sanjay's leven: Suske en Wiske-albums op de achtergrond verwerkt, een Sanjay's eigen spreuk en een beetje van Sanjay's as.

Diverse afmetingen (20x20 cm, 18x24 cm, 24x30 cm)

Handgemaakte prints, A4, multi media papier, 300 grams. Oplage 5/st. in stevig plastic hoes.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

Handgemaakte prints, A3, multi media papier, 300 grams. Oplage 3/st. in stevig plastic hoes.

Collectie Stichting Sanjay Ganpat Brouwer

LEVERINGSVOORWAARDEN: U ontvangt een bevestiging per email van uw bestelling. Zodra uw bestelling is verstuurd, en dus is afgerond, wat per email wordt bevestigd, worden uw persoonlijke gegevens uit onze bestanden verwijderd. Omdat uw privacy heilig is voor ons volgen wij de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). P.s. Aankopen via deze site kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Neem bij twijfel altijd vóór uw aankoop contact met ons op, ter voorkoming van onnodige teleurstellingen.